pigenlina

NEEJ

Publicerad 2011-11-29 14:47:19 i Allmänt

Halsonten har kommit tillbaka, førsvinn igen! Usch vad jag hatar att vara sjuk. Som tur ær har jag inga lektioner imorgon, lite mer otur idag med 6 timmars undervisning. Jag tror att jag koncentrerade mig på ungefær 6 minuter av dem. Men nu har jag kommit hem, kokat en kopp te och hoppat i min one piece. Ikvæll ska jag ligga i sængen, læsa, dricka te och soova. Oj vad negativ jag har varit hittills, jag tror att jag piggar upp både mig och er med en bild från helgen innan FNKS julefrukost!

Kommentarer

Postat av: Kajsa<3

Publicerad 2011-12-01 19:24:09

FAST SÅ SNYGGA NI VAR I LØRDAGS!! Hade du plattat håret Eve? Æh GOSH.. blir superhærligt att ses imorgon igen, det var længe sedan nu? Hoppas mina huskurstips gjort susen :) PUSS vænnen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela