pigenlina

Ønskelista

Publicerad 2011-11-27 13:31:47 i Allmänt

Eftersom jag inte kan sætta upp ønskelistan på kylskåpet hemma i Sverige, skriver jag den hær istællet. I år ønskar jag mig saker, det var længesen man gjorde det. Dock ær det inte flygbarbie och sammetsklænning som står på listan som før några år sen, men inte heller ett hemmabiosystem, så du behøver inte vara orolig pappa.

  • Digitalkamera (gå ihop?)
  • Træningsklæder
  • Presentkort på Monki/H&M
  • Høgtalare till datorn

Jag uppdaterar om jag kommer på något mer! Nu ska jag øver till Kjell, hemmalagad gløgg - jag ser fram emot dig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-27 19:32:05

När du kommer hem går vi ut på stan och förverkligar önskningar.....

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela