pigenlina

Och resultatet blev...

Publicerad 2011-11-25 16:47:50 i Allmänt

... Squat 95 kg
... Bænkpress 52,5 kg
... Marklyft 130 kg
http://www.youtube.com/watch?v=66g_bq7LMrI&feature=mfu_in_order&list=UL

Jag ær vældigt nøjd både med mig sjælv och min trogne træningspartner Eleonor. Kolla in lænken under så får ni se hur det såg ut! Ni får också se min kæra Affe. Hon har rosa linne på sig och jag svart. Det gills næmligen inte om man inte filmar, så nu ær det førevigat. Ikvæll ska vi bara hygge oss och æta rinsgrynsgrøt med hembakt knæckebrød (jag ska førsøka mig på det). Jag hade också tænkt prova på att gøra banan- och æppelchips, vi får se hur det går.

Næsta vecka ska vi børja på ett nytt træningsprogram. Då kan vi utgå från våra maxlyft och førsøka førbættra dem om 8 veckor. Det blir kul det. Vi får se om jag kommer hem och ser ut som någon av de hær... Kommer ni ihåg Gladiatorerna som gick på TV? Det ska børja igen, och hær ær de nya gladiatorerna. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna se det hær ifrån Danmark. Vissa program spærrar tv4, exempelvis Så mycket bættre och Idol.



Ha en go weekend!
/Lina

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2011-11-28 07:06:56

Och din träningspartner är nöjd med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela