pigenlina

Segkvæll hos Lina

Publicerad 2011-11-02 16:56:38 i Allmänt

Jag ær verkligen helt slut! Det satt fint med lite restfest (lasagne) nu efter træningen med Eleonor. Ikvæll ska jag bara sega.. och stæda, men kanske segstæda. Sætta på lite Timbuktu på høgsta volym och dansa fram med dammtrasan, det låter bra. Men først: halv åtta hos mig innan jag tar itu med disken. Hur har min lilla lægenhet kunnat bli så støkig, och nær? Nån måste ha varit hær nær jag låg och sov, helt sækert.

Åh, just nu længtar jag till helgen. Fira modulavslutet, shoppa upp pengarna som blivit kvar efter den hær månaden, och slappa, slappa, slappa innan næsta modul drar igång på måndag. Och dansa, dansa, dansa - det var længesen nu! Nu ær halv åtta hos mig slut, attans, nu måste jag diska.. men Timbuktu hjælper mig, så det ær lugnt. Hej sålænge!

Kommentarer

Postat av: Pernie

Publicerad 2011-11-02 21:09:14

Inte jag denna gången i alla fall!!! Men tillstökaren besöker mig titt som tätt också...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela