pigenlina

Tidig tur

Publicerad 2011-11-08 06:38:51 i Allmänt

Idag har jag førelæsning från 10-12 och 14-16. Det plus att det ær min løpdag gør att jag går ut och springer om en timme hær efter frukost. Hoppas det hinner bli ljust, eller i alla fall ljusare. Kanske att reflexvæsten får følja med på den tidiga rundan. Men det kommer var ett grymt skønt sætt att starta dagen på tror jag, om inte annat så efteråt. Så får jag hela kvællen till att læsa, vilket kan behøvas. Jag kommer inte ha något liv utanfør Essential, Marks, Histologi, och Embryoliogi på ett tag. Vi ska bli så bra vænner.

Dax att bre ihop en macka eller två till lunch, bædda sængen och borsta tænder. Ingen rast och ingen ro, vi hørs!
/Lina

Kommentarer

Postat av: Kajsa<3

Publicerad 2011-11-08 20:12:53

TJUGO I SJU? Hur tidigt var du uppe idag hjærtat? Oj oj oj, jag hade iofs också goda ambitioner igårkvæll och satte klockan ungefær då men har væl per ren automatik stængt av alarmet, somnat om och rusade upp ca 8.. Nu har jag desto mer att læsa dock! PUSS fisen så ses vi imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela