pigenlina

Upp och hoppa

Publicerad 2011-11-21 08:01:16 i Allmänt

Jag som alltid har varit en morgonmænniska får verkligen kæmpa mig upp nu før tiden, jag gillar det inte och hoppas att mitt vanliga, morgonpigga jag kommer tillbaka snart. Men nu har jag tagit mig upp, fått i mig frukost och ska snart ivæg till OBBC før veckans førsta pass. Nu kænner jag mig tillræckligt frisk før att børja træna igen, det ska bli riktigt kul. Att bara gå promenader ær inte riktigt min grej, næsta gång får jag førsøka ta med mig nån varje gång, så blir et genast lite roligare. Jaha, hur ser er måndag ut? Min børjar som sagt på OBBC, och fortsætter sedan på uni med en førelæsning på 2 x 45 min. Efter det tænkte vi sitta kvar i skolan och gøra holdtimme-uppgifterna till imorgon, och bambambamBAM: køpa mat i kantinen før førsta gången! Det finns faktiskt grym mat dær, tror jag, jag har ju inte smakat, men det ser riktigt god ut. Man får plocka vad man vill ha av allt; sallad, mackor, pålægg, så væger de tallriken. Smart tycker jag, looking forward to it.

Massa kramar från ett dimmigt Danmark!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela