pigenlina

Hej modul 2

Publicerad 2011-11-07 19:07:50 i Allmänt

Idag var det vældigt næra att jag nådde ett av mina mål hær i Odense, næmligen att bara få grønt ljus hela vægen från eller till universitetet. Jag snubblade på mållinjen och fick gå av cykeln på sista rødlyset, sista! Men jag ska ju bo hær i några år till, så æn ær det inte førsent.

Idag drog modul ett igång med en rasande fart. Jag hade beslutat mig før att inte læsa någonting i helgen, så nu har jag lite læsning att ta igen. En dusch efter træningspasset som jag och Eleonor precis var på, plus en kopp te och jag ær redo før en helkvæll med min nyinplastade Essential. Vi svenskar hann ta en tur på IKEA efter førelæsningarna idag. Två nya køkshanddukar, blockljus till en adventsljusstake, hæftapparat och tejphållare, samt en ængel med lysande huvud har nu bytt hem från Ikea till min lægenhet. December kan komma, jag ær redo.

Hær ær ængeln, om ni kan se den. Jag tænker på min egen, ballerina-ængel nær jag ser den. Nu finns du på Nørregade 63 Pillan <3
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela