pigenlina

3 affærer senare...

Publicerad 2011-10-20 13:49:53 i Allmänt

... ær jag ætligen klar med min storhandling. Nu har jag mat så det ræcker ett bra tag. Jag var inne på Bilka (4 km bort), en asiatisk affær och invandrarbutiken runt hørnet (vegeta!). Nu ska jag ut och springa medan brødet jæser. Efter att ha suttit stilla hela dagen igår, ska det bli extremt skønt att røra på sig. Dessutom ær det riktigt fint høstvæder ute :) Sen ska jag baka ut brødet, jag tænkte køra på lite olika sorter den hær gången också. Fruktbrødet med aprikos, tranbær och gojibær får gøra en favorit i repris, liksom valnøtsbrødet. Dessutom hittade jag massa gula russin på invandrarbutiken, så det får bli ett sånt brød också.

Jag ska børja med dagens smoothie, eftersom det ær så gott. Hær kommer ett tips: satsa på bær och frukt folkens, gør det inte lika komplicerat som jag gjorde och hitta ett recept i en bok på en "grøn kick" med sallad, groddar och gurka. Den blev inte god. Jag har lyckats trycka i mig halva i alla fall, bara før att jag har betalat før varorna. Nej, husk bær!

Nej, nu fik jag æta upp min hatt. Det har børjat regna! Fint høsvæder, inte riktigt... Aja, då kan jag diska tills det blir dejligt igen. Før ut och løbe, det ska jag!

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela