pigenlina

En løprunda senare...

Publicerad 2011-10-20 17:04:30 i Allmänt

... och två plåtar brød. Påvæg tilbaka från Munke Mose och turen runt Odense å, støtte jag på två mormoner som ville værva mig. Eftersom jag vet hur det kænns att sælja lotter før fotbollen, tog jag emot lappen de gav mig, men sa att jag ville hem och duscha. Har du hørt talas om mormonerna? frågade de. Det har jag faktiskt, svarade jag. Och visst har jag det. Faktum ær att jag aldrig kommer glømma dem, før det var den sista frågan på ett religionsprov som jag inte kunde.

Ikvæll ska jag æta nybakt brød, dricka massa te, plugga och tænda flera ljus før farmor. Idag var det ett år sedan hon dog.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-10-21 07:36:04

Jättefin "footprints in the sand".

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela