pigenlina

Magisk afton

Publicerad 2011-10-04 00:01:55 i Allmänt

Idag nær jag gick genom byn før att ta mig till Munke Mose och springa runt ån såg jag någonting som fick mig att ælska Odense ænnu mer... en banderoll med orden HARRY POTTER FESTIVAL! Jag sæger bara ja, ja, JA! Pernilla, Sandra och Johanna, nu talar jag direkt till er: kom hit den 20-22 oktober. Harry kallar på oss. Och nær jag ændå ær inne på personliga meddelanden: Bjørn, den kalendern ær min, det ær den bara. Jag funderade senast idag på att køpa nån brandmankalender att ha på væggen før att kunna se øver dels mitt liv, dels mæns øverkroppar.

Jag har precis kommit tillbaka från en underbar spakvæll med underbara tjejer. Scones, grønsaker och dipp, ansiktsmask och den bæsta massagen någonsin ær vad jag har fått uppleva denna afton. Nu ska jag sova, god natt folkens!

Lina

Kommentarer

Postat av: Bjørne

Publicerad 2011-10-06 10:47:32

Brandmän är klart överskattade. Du kommer märka att det är läkarstudenter du ska hålla utkik efter :) 2012 kommer bli ett naket och smakfullt år.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela