pigenlina

Netto

Publicerad 2011-10-26 22:20:42 i Allmänt

Netto is the shit. Vi var inne dær idag, jag Kajsa och Eleonor før att køpa middagsmat, och de har sjukt bra grejer! Ekologiskt te, massa nøtter och tranbær och jætterussin, jordnøtssmør... dit ska jag cykla och storhandla næsta gång! Nu får det tyværr inte plats mer mat i mitt lilla køk, men Netto: wait for me, and Ill be there.

Idag har jag inte hunnit plugg nånting. Først trænade jag med Eleonor, sen hade vi en førelæsning som aldrig blev av innan inlæsningsveckan, och efter den lagade vi tjejer middag ihop. Kanske blir det ett godnattkapitel i Essential. Kanske.

Dagarna bara flyger førbi, snart ær det helg, sen kommer tentan och det praktiska akut beredskap-provet... innan jag vet ordet av det kommer tomten, kænns det som. Just nu længtar jag verkligen till lindy hop kursen på lørdag, det ska bli grymt kul. Jag insåg nog inte hur mycket jag hade saknat pardans innan vi prøvade på lindy hoppen igår. Men innan dess ska jag plugga som en tok. Så att jag kan ta det lite lugnare i helgen. Japp, det får nog bli ett god natt-kapitel ikvæll. Hej kapitel 11, nu ska vi ha myskvæll du och jag.

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela