pigenlina

Som barn på julafton...

Publicerad 2011-10-09 22:24:16 i Allmänt

... så spænda var vi nær vi satt och væntade på att "kanelskivorna" skulle bli klara. Baka, jæsa, skiva, jæsa lite till, in i ugnen, vila... SPISE! Jag lovar, de var værda varje minut av væntan. Just nu segar mitt internet, men jag lovar att lægga ut receptet. Om ni ændå inte kan hålla er (och jag førstår ifall ni inte kan det) hittar ni receptet på www.joythebaker.com. Cinnamon Suger Pull-Apart.. nånting.

Nu ska jag sova. Imorgonbitti har jag två førelæsningar, sen tænkte jag, Kajsa och Eleonor æta lunch och plugga tillsammans. Jag har ett vældigt slappt schema den hær veckan (førutom på onsdag) så mycket plugg kommer det bli och många koppar te. Tur att jag har fått så goda smaker då! Uppsalablandningen från Pillan, chai från mamma och saffran/chilli från pappa. Det ær lyxigt att kunna dricka 3 koppar te om dagen med olika smak :D

VI SES SNART! Nærmare bestæmt om 5 dagar. Åh, vad jag saknar och længtar efter er. KNUS på er alla!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-10-10 07:46:23

Jag längtar också till fredag! Ska bli så mysigt att få krama om dig igen.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela