pigenlina

Tillbakakaka

Publicerad 2011-10-19 21:48:52 i Allmänt

Efter att ha varit hemma i Sverige en halv vecka har jag kommit hem på riktigt, till Nørregade 63. Resan gick bra, men en station innan Odense stannade tåget och stod stilla i 40 min p.g.a. bromsfel. Danskar och svenskar verkar vara lika dåliga på tåg. Men nu ær jag som sagt æntligen hær och har hunnit æta, gøra en gammal tenta, men inte packat upp. Det gør jag efter ett avsnitt av halv åtta hos mig, nu ska jag slappna av lite! Jag saknar alla svenskar, men inte Sverige. Imorgon ska jag storhandla (min kyl innehåller två syltburkar och en leverpastej), baka brød, ut och springa och køpa en plugg så att jag får upp min fu*k%#g lampa!! Och sist men inte minst. ta en titt på vad Harry Potter-festivalen ær før något :D Sov gott!

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela