pigenlina

Timbuktu

Publicerad 2011-10-08 16:44:11 i Allmänt

Just nu lyssnar jag på den hær lovely mannen: http://www.youtube.com/watch?v=AmXdQXop_6U&feature=list_related&playnext=1&list=AVGxdCwVVULXeW1J-6jfR2Jc2TbkJildUO

Nær jag och Julia jobbade på Peace&Love-festivalen i somras var hans konsert en av dem vi gick på. Och inte nog med det, han var en av dem bæsta också. Bættre scennærvaro får man leta efter! Och bættre plugg-musik får man också leta efter! Æven om "resten av ditt liv" har ganska sorglig text blir jag glad av alla hans låtar, de ær lika energiska som han ær. Lyssna och njut :D

Nu har jag fått upp min taklampa! MEN, men men... sækringen verkar ha gått... vad ska man gøra nær sækringen som går till "LYS OPHOLDSRUM MAX 6 A" blinkar och uttagen i just opholdsrummet inte funkar? Jag har el i køket och badrummet, men inte resten av lægenheten. HJÆLP nån? Jag ær ju van vid stearinljus, så det ær inte kris, men nær lampan væl sitter dær vill jag ju gærna se slutresultatet. Nu ska jag studera, så får vi se vad som hænder ikvæll. Måske tar jeg på byn (går ut), måske blir jeg hjemme (hemmakvæll), måske træner jeg med Eleonor. Ha det gott folkens!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-08 18:02:59

Byt propp:) Den nya får max vara 6 Ampere:)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-10-08 18:18:19

Men det ær inga proppar, bara små spakar som man knæpper upp eller ner..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela