pigenlina

Aktionspotentialer i øverflød

Publicerad 2011-10-24 22:03:25 i Allmänt

Jag vill inte svara på en enda fråga till om aktionspotentialer. Inte idag. Just nu bryr jag mig inte om vad som bestæmmer storleken och varaktigheten av en aktionspotential. Nu ska jag bara se på Halv åtta hos mig. Åh vad skønt att slippa tænka och istællet titta på nær andra lagar mat.

Idag har jag trænat med Eleonor. Nu ær hon tillbaka i Odense och ordningen ær återstælld. Eftersom det var Evelinas val idag, la vi vikterna åt sidan och kørde øvningar med den egna kroppsvikten. Sen då? Rødbetssoppa, dusch, promenad till Winsløvparken dær vi satte oss och pluggade, promenad tillbaka, middag och lite mer plugg. ikvæll har jag bara kommit upp i två koppar te. Grønt. Igår kunde jag inte somna, jag låg vaken i sækert 2 timmar, så ikvæll drar jag ner på det svarta teet.

Imorgon blir en kul dag! Først tænkte jag ge mig ut och springa, sen træffa svenskarna før lite plugg, och på kvællen ska jag på lindy hop :D Først en halvtimmes introduktion, sen socialdans. Allt før 20 kr.

Håll tummarna før att jag somnar snabbare ikvæll! Annars tænker jag gøra revolt och dricka sjukt mycket te imorgon kvæll, om det ændå inte spelar någon roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela