pigenlina

Vælkommen tilbage...

Publicerad 2011-10-10 20:47:28 i Allmänt

... strømmen! Jag har saknat dig. Varmemester tog med sig massa proppar, och tillsammans førsøkte vi (eller vi och vi, jag stod brevid och drack te i min one piece) fixa lampan, men tre proppar och massa idéer senare visade det sig att det var lampan det var fel på. Vet inte om det ær før att den ær från Sverige, eller om den skadades under transporten, men proppen går varje gång man sætter på den. Att køpa helt ny lampa eller bara ny "mittendel" och behålla skærmen, det ær frågan. Det lutar åt den lata vægen førbi ikea. Så tar jag med mig den svenska lampan tillbaka dær den kom ifrån. Hoppas den har uppskattat sin vistelse hær i Danmark. Nu ska jag spendera lite kvalitetstid med aminosyrorna, auf wiedersehn!

/Lini

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela