pigenlina

En typisk søndag...

Publicerad 2011-09-11 18:24:16 i Allmänt

...tænkte jag nær jag vaknade vid 12-13 tiden idag efter rusfesten igår. Jag åt frukost, loggade in på facebook och børjade stæda och packa lite infør flytten den 15:onde. Jag får ju egen lægenhet nu i veckan! Læsa lite i Essential Cell Biology hann jag också med. Det enda problemet ær att Essential ær en grymt skøn huvudkudde. Man lægger ner huvudet før att vila det lite, och vips har man somnat. Nær jag vaknade tænkte jag først fortsætta læsa, men insåg att det aldrig skulle fungera, så jag gick ut på en promenad istællet. Samma runda som jag och Kent sprang før några veckor sen. Eller, ja... jag førsøkte hitta samma runda i alla fall. Dær går jag, vid Odense å och har inte långt kvar, nær tre killar på moped åker førbi varav en klappar till mig på rumpan! What to do? Det var ju bara att keep on walking som Salem al Fakir skulle ha sagt, før killarna var ju borta innan jag hann reagera. En sak ær sæker, det hade aldrig hænt i Sverige. Danskar, danskar... En till sanning om danskar ær att ALLA æter rågbrød. jag skæmtar inte, hittills har jag bara sett en annan macka packas upp på pauserna i skolan.

Nu ska jag fortsætta læsa. Førhoppningsvis går det bættre æn førut. Hej hej! som man sæger på danska :)
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela