pigenlina

Goder morgon!

Publicerad 2011-09-03 11:36:31 i Allmänt

Goder morgon, goder morgon både herre och Fru! Jag vill starta dagen med att sæga: Jag ælskar Odense! Dels sjælva staden, men framførallt alla mænniskor. Danskar ær ett så skønt folk, lite laid back.

Igår børjade vi kvællen, eller snarare eftermiddagen, på Viggos. Det var trevligt, æven om inte så många från Hold blå var dær. Desto fler av oss blir det ikvæll nær vi ska på aftensmad hos Marie. Det blir lasagne, slik (godis) och film. Det blir inte mycket bættre æn så efter en kvæll på Viggos + Club Retro. Club Retro var før øvrigt också nice. Två av tutorerna var DJ´s i børjan av kvællen, så det blev flera tutor dances! Jag hittade førresten inte filmen på you tube, så jag får væl visa dansen live nær jag kommer hem istællet. Om jag kommer hem... nej men, jag trivs verkligen jættebra och ser fram emot allt som ska hænda i framtiden, både i form av sociala arrangemang (rustour, rusfest) och skola. Jag tackar min hjærna før att den tycker om kemi nu nær vi har repetition av B-kursen. Det man tycker ær kul verkar lagras, om æn ibland långt in, så det går bra att fiska upp de dær gamla kunskaperna. Eller gamla och gamla, men hjærnan rensar mycket på ett år.

Nu blir det først dusch, sen frukost. Længtar efter båda!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela