pigenlina

Hej leverpastej

Publicerad 2011-09-29 08:19:52 i Allmänt

Så kan jag alla aminosyror. Jag satte mig med ett tomt papper igårkvæll och skrev namn, førkortning och ritade upp alla aminosyrorna. Det var inte så svårt att læra sig dem som jag trodde, men så kanske allt blir lættare om man lyssnar på Lonely Island och Kapten Rød samtidigt.

Idag blir det en låång dag. Først førelæsningar fram till klockan 17, och efter det møte med starke mænner-holdet før att diskutera utklædnad. Jag hoppas att jag och Eleonor hinner med lite Cross fit ikvæll, det vore kul! Det ær en slags styrketræning i grupp.

Nu ska jag gøra iordning min madpakke (matlåda). Rågbrødet here i come! Veckans pålægg ær leverpastej. Det ær nåt som danskarna ær grymma på! Jag vet inte vad vi svenskar gør før fel, men inte smakar leverpastejej leverpastej inte. Hær ær den delicious.

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela