pigenlina

RUSTUR

Publicerad 2011-09-29 19:22:23 i Allmänt

Imorgon åker jag ivæg på rustur, alltså en nollningsresa. Ah, det ska bli fett! Nu ær alla maskeradklæder klara:
- Vikter, løsmage med massa muskler, boldhead-møssa och cykelbyxor till starke mænner
- Body, tyllkjol, tiara och ansiktsfærg till black swan

Imorgon ska vi lave fremlæggningen af studiestartsopgaven (gøra presentationen av sso), sen bær det av till..? No idea vart, men jag ær lika taggad før det, næstan ænnu mer taggad, fordi jag ælskar øverraskningar!

Jag længtar så mycket till imorgon att jag inte vet vad jag ska gøra nu.. koka en kopp te kanske? Men først, några danska glosor, det var længesen ju!


Lave - gøra
Ydeevne - prestationsførmåga
Vinduer - fønster
Lige ud - rakt fram
Lukket - stængt
Hold op - sluta
Forteller - berættar
Jer - er
I - ni

Sådær, det var dem jag kunde huske på rak arm. Jeg håber i har brug for mina glosor nær i kommer och hælsar på :D

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-09-30 07:44:30

Ser fram emot foto på din utstyrsel

och lägenheten.....

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela