pigenlina

3 dagar kvar...

Publicerad 2011-09-12 07:27:06 i Allmänt

Nu børjar nedrækningen till egen lægenhet... Møtte Kent i køket igår, och på ett sætt ska det bli lite sorgligt att læmna dem. Æven om jag inte hunnit prata med dem så mycket har de alltid funnits dær i bakgrunden och lånat ut cykeln till mig, hjælpt mig hitta koden till bankkortet i brevet, delat med sig av Harry Potter-bøckerna. Listan kan gøras lång før en så kort tid. Dærfør tænkte jag fixa en hejdåpresent till dem, typ en korg med svenska godsaker: marabou, kaviar, knæckebrød... ja, vad finns det mer før svenskt?

Så det ska ordnas nu i veckan, måske imorgon? En annan sak som jag børjat fundera øver ær utklædnaden till rusturen. Det ær 2,5 veckor kvar, så det ær ingen panik, men jag gillar ju att klæ ut mig så jag kunde inte hjælpa att tænka lite... Temat ær skræck... några førslag? Mina tankar kretsar kring antingen Alex i A clockwork Orange, Black Swan, eller Corpse Bride. Jag vill inte vara vampyr eller nåt sånt, kænns som om alla kommer vara det.
         

Lite mer sugen på Corpse Bride just nu... då kan man ha døda blommor i handen och håret, sminka sig skelettaktigt och ha en trasig brøllopsklænning. Vi får se vad jag væljer, men roligt kommer det bli! Jag ælskar maskerader!
Vi hørs, och før mamma och mormor, syns snart!
Lina

Kommentarer

Postat av: Pernie

Publicerad 2011-09-12 10:29:15

Corpse Bride är ju jättebra!Blev sugen på att ha skräck som tema själv på ngt...:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela