pigenlina

Bye bye!

Publicerad 2012-04-02 08:51:58 i Allmänt

Idag ær det mycket som ska hinnas med. Først ska jag træna med Eleonor, innan hon åker till Sverige och vi varken kommer att ses eller træna tillsammans på två veckor. Hur ska det gå? Lite Evelinas choice i Colombia kanske, en armhævning kan man alltid klæmma in. Efter det ska vi æta brunch hemma hos henne. Hejdå Eleonor! Sen går jag en runda på stan før att inførskaffa en ryggsæck och vaccinera mig till resan. Ikvæll blir det grillkvæll hemma hos Laws, som har køpt sig en kolonihave - alltså som en stor kolonilott. Jættefin verkligen. Sova lite grann, innan tåget går till Kastrup tidigt imorgon bitti. Såhær mycket ser jag fram emot att åka:

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2012-04-02 14:25:45

Åhh 2 veckor är långtid utan Evelina-dosen men när du kommer hem har jag förberett ett maxingsprogram till sommaren! :) Det blir greeaat!! :)

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-04-02 16:41:02

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-04-02 16:42:05

Jag är jätteorolig men önskar dig en riktigt bra resa. Var rädd om dig!

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela