pigenlina

Chokladscones

Publicerad 2012-04-29 11:10:03 i Allmänt

Nu sitter jag hemma hos Ellen och skriver. Vi har precis ætit brunch: chokladscones med mesost och honung. Idag ska jag førsøka plugga lite och kanske ta en långpromenad med tjejerna. Imorse åkte min inneboende hem. Det har varit trevligt med lite sællskap och nu håller vi alla tummarna før att han kommer in på utbildningen! Igår tog jag med honom, Mats som han heter, på Laws kolonihave-fest før att fira att modul 3 var godkænd (en 12!). Nu har jag fått nya krafter till modul 4 och all anatomi som ska in i huvudet.

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-04-29 11:52:06

Du är SÅ duktig! Heja heja anatomi nu, det är den roligaste kursen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela