pigenlina

Godmorgon værlden

Publicerad 2012-04-03 04:25:55 i Allmänt

Hær sitter jag och har inte sovit på hela natten. Oles och mitt tåg går om en timme, och før ett litet tag sedan gav jag upp førsøken att somna, tog en dusch, klædde på mig och satte mig hær. Før att se det hela positivt hoppas jag att jag somnar på flyget! Flygresor ær ju inte riktigt min grej, så det vore hærligt att sova bort den.

SNART SIMMAR FLYGER VI!


Hær ær mitt fina ressællskap! Observera den snygga møssan...




GLAD PÅSK ALLESAMMANS!

Kommentarer

Postat av: Elle

Publicerad 2012-04-03 11:37:37

Lycka till med flygningen och vem vet, flygning kanske blir din nya grej ;)

Åhh ha det nu UNDERBART :D:D

Postat av: Pernie

Publicerad 2012-04-08 20:35:07

Saknar dig sis! Vill veta ALLT om hur ni har haft det när du kommer hem:)

PUSSSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela