pigenlina

Myskvæll

Publicerad 2012-04-26 07:09:23 i Allmänt

Igår var jag inte hemma på hela dagen, førutom nær jag åt frukost på morgonen och bytte om till træningsklæder efter skolan. Resten av gårdagen spenderades antingen på universitetet, på OBBC eller hemma hos leonor, dær jag och tjejerna hade myskvæll. En myskvæll i Danmark har vissa obligatoriska moment. Dessa ær tacos, te och massage, sen får man utforma den som man vill.

     

Mamma: harrodskoppen kan ha varit ditt bæsta køp någonsin! Jag anvænder den till en stor kopp vitaminbrus på morgonen och flera koppar te, varm choklad eller kaffe under dagen. OCH DEN BLIR ALDRIG MISSFÆRGAD! Jag sæger det igen, bæsta køpet.

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2012-04-26 17:40:45

Låter härligt med myskväll! Olle dissar sverige, trots mina tappra försök:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela