pigenlina

Hej December!

Publicerad 2012-12-01 11:13:22 i Allmänt

Igår fick jag reda på att jag klarade modul 5! Yes! Jag är så nöjd med mig själv och min 7a. Nu sitter jag och äter pannkakor till frukost. Själv, eftersom tjejerna är på crossfit-tävling och Ole på genrep med bandet. Men varför inte fira lite på egenhand? Det är mycket att hurra för idag. Mamma fyller år, STORT grattis till dig! Julia fyllde år igår, MASSA grattis till dig också, och jag och Ole firar 11-månaders dag. Det firar vi med en pannkaka till!
 
Ikväll blir det julbord med alla norskar. Jag älskar att umgås med både norskar, danskar och svenskar och håller med Ole om att vi borde bli ett land: Skandinavia.
Mr and Mrs President av Skandinavia?

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-12-01 20:56:04

Duktig du är! Hoppas att jag lyckas lika bra med mitt prov på torsdag. När kommer du till Uppsala och hur länge stannar du?? (föralltid!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela