pigenlina

Sverige

Publicerad 2012-12-10 20:06:17 i Allmänt

Helgen spenderades i snöiga Sverige i både Uppsala och Stockholm. Jag kom till Uppsala i torsdags, bara en timme försent med tåget, som saknade lokförare i malmö. Väl i Uppsala gick Pillan och jag på hennes tentafest, där vi lurade massa personer. Bland annat satt jag i en av Pillans bästa killkompisars knä i 3 minuter och pratade om tentan utan att han märkte något. Lyckat! Sedan bar det av till Stockholm och farfars 85års kalas. Det var väldigt mysigt och kul, och maten på resturangen han bjöd oss på var supergod! Bäst av allt var nästan frukosten vi ordnade hos farfar dagen efter, med scones, lussebullar och massa sällskap! Alla var där, inklusive Ole och Ediths pojkväns kompis. På lördag kväll bjöd Robban och Anna på lilla julafton hemma hos Robban med paketlek, julmat och trevliga vänner. En kanonhelg helt enkelt! Dessutom hann jag med att träffa Julia, vilket alltid är lika roligt. Jag fick ett brev från henne som jag läste på tåget, så nu är det min tur att svara henne. Vi är nämligen brevvänner :) Imorgon ska jag hämta ut min dryspine! Yes! Den kanske får följa med hem i jul, vem vet. Tack alla för en lyckad helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela