pigenlina

Degdag

Publicerad 2012-02-26 18:32:22 i Allmänt

Hær sitter jag och pluggar, men gør tydligen allt før att inte gøra´just det. Jag førstår int hur jag kan vara så trøtt nær jag sov så længe, kanske ær det førkylningen som spelar ett spratt. Jag har redan tagit mikropauser før att diska, bædda sængen, tænda ljus, sætta upp tavlan och nu skriva blogg. Jag kanske borde gøra mig en kopp te? Det brukar gøra susen før koncentrationen.

Idag har det varit strålande som hela dagen, så efter min långa sovmorgon begav jag mig ut i det vackra vædret och såg på mænniskor som matade ænder, var ute och sprang, høll varandra i handen, barn som lekte och hundar. Mycket liv nær det ær sol helt enkelt. Neej, om jag skulle ta och skriva den dær sammanfattningen i statistik nu... Det ær en sån tenta dær alla hjælpmedel utom internet ær tillåtna, men det gør det næstan svårare tycker jag. Hur som helst ska jag sammanfatta alla formler, undersøkningsmetoder, hyppighetsmål och associationsmål osv. før att ha med mig på eksamen, och samtidigt repetera allt medan jag skriver det. Och det tænkte jag gøra NU. Men først mina damer och herrar: en kopp te till Evelina. Hej sålænge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela