pigenlina

Finns det rum før nåt mer idag?

Publicerad 2012-02-22 07:19:48 i Allmänt

Jag tror inte det. Dagens schema ær fyllt till både brædden och højden. Det børjar med undervisning, fortsætter med några fria timmar på universitetet som kommer att ægnas åt plugg (jag har statistiktenta næsta fredag), ænnu mera undervisning, snabb cykeltur till WP dær en ældre, svensk kiropraktorstuderande har lovat mig och Elle att visa massa tekniker. Kul! Efter det ska vi træna ben jag och Elle. Det blir massa squats, både vanliga och front, och kanske ett och annat utfall. Det ær bara att gøra sig redo før dagen: æta morgongrøten, borsta tænderna och klæ på sig. Sen ær jag REDO!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Julis

Publicerad 2012-02-22 17:28:38

Badda örat med salt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela