pigenlina

Fruktsallad...

Publicerad 2012-02-21 14:49:34 i Allmänt

...har blivit en favorit hær hemma. Det ær det perfekta mellanmålet ocg grymt gott! Tipsen ær att ha i keso och kokosflingor. Dagens mix består av pæron inhandlade på bazaren, russin, valnøtter, keso och kokosflingor. Kan varieras i det oændliga!

Inte værldens bæsta bild kanske, men sådær ungefær ser mina nya tavlor på væggen ut! The muscular och skeletal system. Nog ska det bli en kiropraktor av mig alltid :D



Eleonor och jag funderar på att åka på en gratis kiropraktormæssa i Amsterdam. Skolan ær med och ordnar på nåt sætt tror jag. Det vore superkul, speciellt om vi kan bo hos hennes kompis som bor dær. Vi får se!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Julio

Publicerad 2012-02-21 19:58:29

Rätt så bra ändå, med tavlorna. Amsterdam låter hur fett som helst!!!!! Jag tror jag inte gjort helgen rättvisa, men har försökt att berätta.. haha. Pussen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela