pigenlina

Har du ont i magen, gå till Per-i-hagen

Publicerad 2012-02-27 07:14:37 i Allmänt

Igårkvæll fick jag en ny, næra væn, næmligen min varmvattenflaska. Jag tror att jag vann ondast i magen i Odense. Trots en stor kopp te, gick inte koncentrationen att rædda, så resterande av det uppkokade vattnet hælldes ner i varmvatteflaskan, som lades på magen, som la sig i sængen. Klockan var halv åtta och dær låg jag fram till halv sju imorse. Jag brukar inte kunna sova så længe, men kroppen ær væl inte helt stabil just nu.

Nu ska jag till skolan dær en lektion i teoretisk biomekanik væntar. Det ær dax att børja minnas sinus och cosinus igen, før det ær det vi ræknar med bland annat. Sen ska jag sitta kvar i skolan, æta lunch och plugga och vænta in frågestunden om biostatistik com ska hållas klockan 13. Hoppas plugget går bættre den hær gången!

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela