pigenlina

Mina førsta vantar!

Publicerad 2012-02-08 16:00:52 i Allmänt

Ær klara! Lovikkavantar ær perfekta att sticka som førsta par vantar, før det ær inga økningar, bara ræta, ett varv aviga och minskningar. Med andra ord: bara sånt jag kan. Great! Broderingen længst ner ær i røtt och blått.
Om cirka en timme kommer tjejgænget på besøk till mig. Jag har ordnat Afternoon tea med sandwiches, scones, fruktkaka, choklad cookies och te såklart. En vældigt pysslig eftermiddag med andra ord, inte lika mycket plugg. Jag får ægna timmen innan de kommer till det då. Efter vår lilla tea time ska tjejerna och jag prøva på pole dance. et har inget med stripp att gøra, utan ær en træningsform. Enligt kvinnan på telefonen ær det vældigt jobbigt! Jag kommer inte kunna gå på det varje vecka, men man kan køpa ett 10 gångers klippkort och vælja helt fritt vilka pass man vill gå på och nær, det tycker jag låter perfekt. Ett sånt får det bli om lektionen ikvæll ær rolig! Igår blev det ænnu mer dans. Då testade jag tango intro. Det var roligt, men svårt! Det ær något speciellt med pardans, det kommer jag alltid tycka.





Lovikkavantarna och t ær på, det hær kommer bli en bra kvæll!
//Lovikka-Lina

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-08 16:32:33

Fina vantar!

Gläder mig att sticktraditionen går vidare.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela