pigenlina

Party

Publicerad 2012-02-03 19:49:35 i Allmänt

Idag har det snøat hela dagen. Nu har vintern kommit till Odense tillslut. Jag hade hoppats på vår, men jag måste sæga att jag gillar snøn lite! Æn sålænge i alla fall, nu nær det bara ær vældigt fint och lagom kallt.

Igår var jag och bowlade med ett gæng norskar och svenskar, det var sjukt længesen sist och sjukt kul! Efter det blev vi sugna på att gå ut och se på de nya ruserna som skulle festa på Heidis, vilket vi också gjorde. Hær kommer lite bilder från førfesten hos Maren och Ellen!

Lovely ladies


Underbara norskar!


Marens party-kortlek med nakna mæn fick också vara med

Nu ska jag snart hem till Eleonor på lite fredagsmys, det kan behøvas. Imorgon ær det fest før oss decemberbarn som fyllde år på lovet, dvs jag, Thomas och Lasse. Temat ær Lady Gaga... jag kænner på mig att det kommer att bli grymt!!!

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela