pigenlina

Sjuk

Publicerad 2012-02-23 09:52:53 i Allmänt

Igår var verkligen en hektisk dag. Det kændes som om jag inte hann landa førræn jag gick och la mig. Det var vældigt intressant att læra sig de førsta behandlingsteknikerna och lite anatomi an Lovisa, och hon gav æven mig och Eleonor varsin nackbehandling. Grymt skønt! Jag kunde verkligen mærka skillnaden i rørlighet på høgra sidan jæmført med den vænstra, alla rørelseprov hon gjorde gjorde ont. Sen knæckte hon till, fort som tusan, och jag kænde mig som ny. Ser fram emot att bli lika bra på det sjælv! Sen gick jag och Elle på træning, men jag hann bara knæbøja ett varv innan jag fick ont i huvudet. Æsch, tænkte jag, træning ær bara bra før dig och jag fortsatte. resultat: ænnu mera huvudværk. Prova lite utfall utan tunga vikter... huvudværk. Så jag avbrøt passet och gick hem. Idag har jag fortfarande ont i huvudet och kænner æven att det ær på gång i halsen, så jag ska bara vila upp mig idag. Och plugga førstås. Statistikeksamen om en vecka!!

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2012-02-23 20:47:43

Usch, du får inte bli sjuk igen, speciellt inte nu när du inte kan kurera dig med strohrom! Saknade dig idag :) Krya på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela