pigenlina

Smakråd!?

Publicerad 2012-02-23 22:43:25 i Allmänt

Jag behøver er hjælp! Idag har jag målat och pluggat om vartannat, en vældigt rolig dag før att vara sjuk! Jag ska alltid gøra nåt annat roligt istællet før att træna om jag inte kan det har jag bestæmt. Så idag har jag som sagt målat. Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade en idé om en tavla? Det var den jag børjade på. Idén gick ut på att måla en tjej som stod med ett paraply i ena handen och den andra handen ut i vædret før att kænna på regndropparna. Ner från himlen skulle det førutom regndroppar också falla mæn (snygga, muskuløsa kændismæn utklippta från tidningar) och høgst upp till vænster skulle det stå: IT´S RAINING MEN och længst ner HALLELUJAH. Nu har jag målat sjælva tjejen och regnet och blir ganska glad bara av att se på tavlan så som den ær nu. Så nu frågar jag er: borde jag stanna hær eller køra på idén som den var tænkt från børjan???





Vad sæger ni? Den gør sig inte riktigt rættvisa på bild, i verkligheten glittrar regnet eftersom jag har anvænt mig av både glittrig færg och strøtt glitter øver som fastnat i bakgrundsfærgen. Men jag tror att ni fattar principen! Alla åsikter ær vælkomna... Att klistra, eller inte klistra på mæn, det ær frågan...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-24 07:54:01

Vilken fin tavla. Underbar tjej som liknar dig och som är så glad fast det regnar.

Idén med de nedfallande männen är jätterolig, kör på den.

Puss puss

Postat av: Lasse

Publicerad 2012-02-24 08:12:21

Kan bli kul med männen, men då borde du inte skriva det också, blir övertydligt. Räcker med männen så förstår man! Snyggt!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-24 17:55:21

NEEJ ha den som den är!! Hon är jättelik dig by the way:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela