pigenlina

Vanlig dag

Publicerad 2012-02-13 18:09:26 i Allmänt

Efter en helg med hyttetur är allt som vanligt igen: här sitter jag vid köksbordet, har tränat med Eleonor och ska nu plugga och dricka te. Life is sweet. Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har gått i skolan också. Det ryktades om att resultaten från eksamen hade ommit ut, men jag har inte hittat några betyg än. Kanske var det falst alarm... Men imorgon borde de ha kommit ut, så då får ni och jag veta hur det gick... spännande spännande.

Jag lever och andas fortfarande, här har ni beviset. Men jag borde verkligen klippa håret, precis som bror min. Dock inte riktigt lika kort, men kortare. Om jag inte har bokat en tid den här veckan får ni skälla på mig, okej? Bra, då bestämmer vi det. Ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela