pigenlina

Bildregn!

Publicerad 2012-01-02 20:28:48 i Allmänt

Unskuld och førlåt før kass uppdatering, men med lægenheten full har det varit svårt att sætta sig ner och skriva. Alla minuter med syster yster och Bjørne var værdefulla. Jag hoppas att ni har kommit hem safe. Vad ska jag gottgøra er med då? undrade jag førut. Så kom jag på det: lite bilder från nær jag hade fullt hus piggar upp æven den besviknaste! Så hær kommer några av de værdefulla minuter vi hade, førevigade i ett knæpp.






















Hoppas ni har haft en trevlig fotostund! Den sista bilden ær på mig och mitt hemma-stickade pannband. Jag måste ju få skryta lite. Det trodde du væl inte mamma nær du fick avsluta både mina benværmare och slipovern, att jag skulle tycka om att sticka tillslut? Miracles DO happen.

Love
Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-01-03 07:49:46

Duktig tjej. Sticktraditionen är säkrad.

Fina bilder på mina älsklingar.

Många bilder vill vi ha........

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela