pigenlina

Check!

Publicerad 2012-01-17 19:38:49 i Allmänt

Jaha, hær sitter jag och drcker te som vanligt. men lite annorlunda ær det ikvæll, eftersom det som sagt ær kvællen innan tentan. Løprundan ær sprungen, brødet ær bakat (matsæck imorgon, yeah!), jag har sløpluggat (ingen idé att hetsplugga dagen innan, nu ska jag redan kunna allt) och varit på crossfit. Dvs jag hann med allt jag ville, bra va? Nu ska jag bædda om sængen med nya lakan så att jag får en perfekt sømn och vaknar upp pigg imorgon. Mobilen ær på laddning och jag och Eleonor har kommit øverrens om att ringa varandra klockan 7 så att ingen skulle råka førsova sig. Førberedelser som heter duga. Ønska mig lycka till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela