pigenlina

Embryologi før fulla muggar

Publicerad 2012-01-05 18:14:17 i Allmänt

Nu sitter jag och Eleonor och pluggar embryologi. Sjælv kænner jag att jag måste ta en bloggpaus. Vid lunch træade vi ett benpass på OBBC, det var kul och gick bra! Den hær veckan ær det 4x4 repetitioner på 85% av maxstyrkan, så før mig blev det 85 kg i benbøj. Det var såklart jobbigt, men absolut inte omøjligt och jag kænner mig positiv till att gå upp på en høgre vikt næsta vecka før att slutligen klara 100 kg. Efteråt duschade vi och gick hem till mig før att æta lunch (resterna av pørkølten och nokedlin som jag lagade igår) och plugga. Jag brænde mig på pørkølten som jag værmde i mikron och spillde ut lite på mattan ludde som ni kunde se på en av bilderna från igår. Typiskt. Jag tycker synd om Ludde, men mest synd om mig sjælv. 2 timmar senare, fryst køttfærs på fingret och det gør fortfarande grymt ont! Det brænner som bar den. Usch. Hær ær lite bilder från igår nær jag också satt och pluggade embryologi:

     

     

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2012-01-06 12:43:07

Jag läste i Potensgivarna av Karin Brunk Holmqist en recept på fläckborttagning: tandkrem, en tsk salt såpa, stryk på, låt torka, borsta bort och om fläcken inte är borta, gnugga meg blöt trasa.

Prova på Ludde.

Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela