pigenlina

Godmorgon!

Publicerad 2012-01-25 08:33:39 i Allmänt

Hej alla glada! igår var en vældigt produktiv dag, så jag hann inte med att varken t bilder eller lægga ut dem, men stædat fick jag gjort. Bilderna har jag istællet tagit nu, så håll i hatten, før nu kommer de:

Min randiga toalett


Min løsning på hyllproblemet


Tata!


Færgen sitter numera fast ordentligt. Vitt vænner, vitt!


Nej jag har inte blivit bættre på att stæng luckor och dørrar tydligen


Och om någon sitter i den... jag hittade en statist som var villig att stælla upp. Tack till Mma Apelsin


Hyllan har fått sig en omorganisation


Mums!


En blandning av fakta och fiktion

Sådær ja, nu ær ni uppdaterade som aldrig førr! idag åker jag till Sverige och hælsar på mormor. Elle och jag kommer dit lagom till middagen, som består av pørkølt och nokedli. Life couldnt be sweeter!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-01-25 11:59:34

Du är så kreativ och påhittig. Från vem???

Så himla fint du har fått det.

Ha så trevligt hos mormor.Puss puss

Postat av: Juuuulia

Publicerad 2012-01-29 01:28:15

Du är grym Evs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela