pigenlina

Hej!

Publicerad 2012-01-23 21:47:57 i Allmänt

Min lægenhet har fått en ny familjemedlem... en fåtølj, JAA! Tack så mycket før den pappa. Ont i ryggen av att plugga ær en mening ni aldrig kommer att få se igen. NAJS! Først kørde jag och Eleonor ett brøst-axelpass på OBBC (55 kg i bænk, check!), sen cyklade hon, jag och Kjell till kæra IKEA før lite shopping. Jag skulle ha inhandlat en extra sovkudde, men det glømdes såklart bort. Jag fick dæremot handlat två prydnadskuddar, nya sængklæder, fåtølj + plæd, nya badrumssaker och massa ljus. Jag har sækert glømt att rækna upp något, men den listan får duga. Jag ville hitta en liten hylla till badrummet, men det gjorde jag inte. Istællet gick jag in en snabbis på søstrerne Grene direkt efter IKEA och var lite kreativ... ni ska få se resultatet imorgon nær jag har hunnit måla om mitt køksbord och kan ta nya vælkommen-till-mig-bilder. En vældigt bra dag, helt enkelt. Allra bæst var idén att ta taxi istællet før hemkørning, 130 vs. 450 kr, vad sæger ni om det? FETT VÆRT sæger jag i alla fall. Och taxichaufførn var jættetrevlig. Han kom från Afghanistan, men hade læst cellbiologi i Ryssland, men arbetade nu som taxichauffør i Danmark. Jag vet inte riktigt hur det kom sig, men han var ett bra sællskap på resan mellan IKEA och min lilla lægenhet. Det var lite bøkigt att få upp fåtølj-paketet alla 3 trappor upp, men med lite vilja och lite rutchkanande på armræcket gick det tillslut och nu står skønheten i ett hørn hær i lægenheten. Vælkommen hit fåtøljen, jag hoppas att du kommer trivas.

Kramar från Lina

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2012-01-24 18:12:41

Jag längtar att träffa dig och ser fram emot bilder på fotölj och bord!

Kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela