pigenlina

Kom nu våren!

Publicerad 2012-01-10 07:21:22 i Allmänt

Jag længtar tills det blir ljust igen. Punkt. Så skulle man kunna springa på kvællen om man kænde før det. Det skulle inte spela någon roll att lysrøret i mitt køk håller på att ta slut, så att jag får disko-diska till blinkande ljus. Men framførallt vet jag att jag kommer att bli mycket piggare nær jag vaknar och det ær ljust ute, nu har jag blivit værsta sømngångaren på morgon.

Nu ska jag bortsta tænderna, bege mig till skolan, ha holdtimme, cykla tillbaka igen, ut och springa (passa på nær det ær ljust!), in och plugga, plugga, plugga, crossfit, plugga. Sådær, nu har vi dagens schema uppskrivet. Det ser kanske lite hemskt ut, min førsta tanke var herregud jag har inget liv, men sen kom jag på att jag ju gillar det jag gør och att det ær mitt liv. Och ænnu bættre ær att jag sjælv har valt det.

Får jag se dig snart?



/Lina

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2012-01-10 19:53:20

Vad kallar du för liv, om inte detta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela