pigenlina

Konstigt

Publicerad 2012-01-04 07:01:44 i Allmänt

Jag skrev ett inlægg igårkvæll, men det verkar som att halva har hamnat i utkast och resten ær førsvunnet. Jaja, vi får se om jag orkar skriva klart det senare idag. Snart ska jag till universitetet och var dær i 4 timmar, sen hade jag tænkt mig en tur till Bilka som ligger alldeles vid skolan før att handla mat. Just nu bor lilla ekot i mitt kylskåp. Efter det: hem och tvætta. SEN tænkte jag faktiskt ta lite kort på min lægenhet till er, jag vill som sagt bara få bort tvætthøgen som ockuperar ett helt hørn først. Strædningen gjorde jag ju klar imorgon, så nu ær både golv, møbler och ytor redo før att posera på kort.

Hoppas det inte blåser och regnar lika mycket idag som igår. Det læt lite som att lægenheten skulle blåsa bort igårkvæll. Det var bara att hålla i sig i tæcket och førsøka somna. Men jag sover på något sætt alltid bra nær det blåser. Jag tror att det har något med skåne att gøra, att det alltid blåste dær och att jag alltid sov bra dær. Mærkligt, men sant. Nu ska jag borsta tænderna. Ciao!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2012-01-04 15:40:21

Älskar blåst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela