pigenlina

Kvællshælsning

Publicerad 2012-01-16 20:35:17 i Allmänt



Idag har pippi-trøjan bytts ut mot pippi-flætor. Det går liksom inte att ha båda sakerna på samma dag, så det fick bli två olika. Vad har jag gjort idag då? Någon som kan gissa? Rætt till dig som sa pluggat och rætt till dig som sa trænat, grattis. Det børjar bli långtråkigt att plugga, jag blir lætt rastløs, men det tar jag som ett tecken på att jag børjar kunna det. Bra det, eftersom tentan ær i øvermorgon. Imorgon ska jag inte hetsplugga, kanske gøra någon tenta och læsa igenom mina hæften. På morgonen ska jag springa och på kvællen blir det crossfit. Jag glømde næmligen helt bort att det var måndag idag, och måndagar ær vanligtvis løpdagen, men nu får det bli imorgon istællet. Ska jag koka en kopp te till tycker ni? Jag hoppas ni svarade ja, før jag ær sugen. Dessutom har jag bara druckit en kopp te idag, det måste vara rekord.

Skål!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela