pigenlina

Sovmorgon

Publicerad 2012-01-12 07:43:00 i Allmänt

Idag børjar jag inte førræn klockan 10, så jag hade tænkt gå en morgonpronenad innan frukost och ændå gå upp min vanliga tid. Jag behøvde bara vara vaken en sekund før att høra hur vinden ven och stælla klockan en halvtimme senare. Så bra gick det. Så jag sov lite till och nu har jag satt mig før att skriva om bindevæv.

Jag ocj Eleonor ska førsøka holdshoppa oss till att vi blir lediga imorgon. jag hoppas att inte allt før många tænker likadant... I eftermiddag blir det 3x3 på 90 kg i knæbøj. Ojojoj det kommer bli tungt, men førhoppningsvis gå bra! Det har det ju gjort hittills, så varfør inte denna gång? Ha det braaa!

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela