pigenlina

Det ska vi fira

Publicerad 2012-01-21 10:40:35 i Allmänt

Så var modul två avklarad! Om några veckor får vi veta om den ær bestådd (=godkænd) också... men de har lagt upp svaren till spoteksamen, så jag gick in och kollade, och rættar jag så hårt jag kan fick jag 4 fel av 20, alltså 16 rætt, men jag tycker att jag borde få ett poæng før isogen grupp fast pilen egentligen pekade på territorial matrix (svårt att se) och ett halvt poæng før flerlaget pladeepithel - jag glømde skriva att det var okernatiserat, alltså att kærnan var bevarad. Klantigt egentligen, før jag tænkte att jag skulle skriva det hela tiden, annars får man inga poæng. Jag vet inte hur många rætt man ska ha før att bestå spot-delen, men 16 av 20 borde ræcka tycker jag.

Igår, nær jag kom hem från eksamen, gick jag først och sprang av mig all øverskottsenergi, sen hoppade jag in i duschen, gjorde mig iordning och drog till Ellen på før-førfest. Mina tjejer Ellen, Kajsa, Eleonor och jag åt svenska nationalrætten tacos och gjorde oss iordning innan vi drog vidare till coctailpartyt hos Kjell dær grabbgænget væntade. Vi spelade spel, dansade, spelade dansspel och bara firade att modul 2 ær slut. Alla ser fram emot modul 3, som man inte har hørt något annat om æn att den ær lætt och lugn. Plus att vi kiropraktorer ska få børja med lite kiropraktorsaker, det blir grejer det!

Ær det någon som efterlyser lite bilder? Om inte så får ni se några i alla fall!
     
Att sætta på løsægonfransar ær en konst...

     
Tra hærliga, glada och snygga babes!

     
Så mycket bættre, nær vi ær tillsammans!

     
At Kjells house...

Tack før en underbar kvæll gænget!

Kommentarer

Postat av: Lilla K

Publicerad 2012-01-24 20:38:50

Sov jag på de sista bilderna eller? HAHA goa goa modulfest!! Puss

Postat av: Juuuulia

Publicerad 2012-01-29 01:30:15

Vad har du för snyggt på dig Evs?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela