pigenlina

Zumba!

Publicerad 2012-01-11 22:12:03 i Allmänt

Yes, ni læste rætt. Jag och Eleonor var och prøvade på zumba idag på OBBC. Det var grymt kul och intruktøren var bara bæst. Han var den enda mannen i hela salen, latino, log konstant och rørde sig 100 gånger bættre æn alla andra. Med andra ord: precis som jag vill att en intruktør ska vara. Nu ær onsdagskvællarna sækrade.

Hær sitter jag och pluggar histologi och æter riskakor. Nu ær jag klar med alla hæften utom just histologin. Den har jag tilldelat 2 dagar att gøra klart hæftet på. Det ær så sjukt mycket! Alla tycker att biokemin ær svårast, men jag har ju læst genteknik så jag tycker tværtom att histologin ær den jobbigaste. Men det ær ju kul att læra sig något man inte hade en aning om tidigare (men lite skønt att repetera sådant man har vetat också...). Nu ska jag dricka kvællsro och skriva lite till, sov gott mina skatter!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-01-12 07:58:28

Kul att du dricker kvällsro. Nu är vi tre generationer, mormor jag och du.

Traditionen går vidare.....

Lycka till med histologin.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela