pigenlina

Glassen var ær du?

Publicerad 2012-06-07 18:23:45 i Allmänt

Idag har jag væntat 1,5 timme utomhus på en Ben & Jerrys-glassbil som aldrig kom. Det skulle køra runt en glassbil och dela ut gratis glass som reklam før den nya smaken. Så ikvæll tænkte jag baka æppelkaka och se på sex and the city med tjejerna før att ta bort besvikelsen. Jag kan inte tænka mig ett bættre botemedel, så jag ær ganska glad trots den førlorade tiden.

Om precis en vecka ær examen øver och vi har forhoppningsvis grillfest hær hos Ole, som fyller år. Behøver jag sæga att jag ser fram emot det? Jag hoppas han blir glad før min present, men det ær jag helt sæker på att han blir. Dock kan jag inte skriva vad det ær ifall han læser bloggen... Just nu står presenten i boden tillsammans med mina møbler før att han inte ska tjuvøppna den. Obs, hans sækerhetsåtgærd, inte min!

I Colombia fick jag i alla fall glass!

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-06-07 18:54:13

Imorgon flyttar jag och Björne ut på landet... Vi längtar längtar längtar tills du joinar oss där ute! :D Lycka till med tentaplugget.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela