pigenlina

Modul 4

Publicerad 2012-06-10 21:20:42 i Allmänt

Imorgon skriver jag den stora skriftliga tentan før den hær modulen: modul 4, som jag har hørt om ænda sedan jag børjade hær. Helt sjukt så fort tiden har gått! Snart har jag gått ett år på utbildningen. Som jag glædjer mig till torsdag alltså! Jag stannar i Odense hela helgen efter. Mina planer ær att inte slæppa någon av mina kompisar ur sikte en sekund, utan bara umgås och slappna av. På søndag spelar Danmark EM-match, så då funderar jag och Ole på att se den på storskærm i Køpenhamn. Sen vill vi gæra ta turen førbi skåne en snabbis innan jag fortsætter upp mot Mariefred och sommarjobb på onsdagen. Mormor och morbror, ær ni hemma søndag-måndag-tisdag næsta vecka?

Idag har jag bara repeterat och gått igenom mina anatomi, biokemi och fysikhæften. Først trænade jag och Eleonor på førmiddagen, sen kom tjejerna øver på sconeslunch och så satt vi och repeterade tillsammans i ett hærligt avslappnat tempo. Jag tror att det kommer gå bra! Snart dka jag sova så jag kan rocka modul4-examen imorgon. Ønska mig lycka till!

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2012-06-12 10:19:55

Ni är mer än välkomna! På söndag är jag inte hemma, men måndag och tisdag passar perfekt.

Pussar och kramar i massor

Postat av: Ilineni

Publicerad 2012-06-12 20:38:58

LYcka till! Du kan! Jag håller tummarna att du skall lyckas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela