pigenlina

Tjejdag

Publicerad 2012-06-12 17:47:06 i Allmänt

Nu ligger jag i Oles soffa och kollar på bilder på preparat. Tidigare idag var jag och trænade med tjejerna. Det blev ett crossfit pass i lag 2 och 2. Jag var med Ellen, som har blivit så grymt stark. Medan jag kæmpade på med armhævningar oc burpees fløg hon bara upp och ner. Sen åt vi lunch tillsammans hos Eleonor och kollade på dissektionsvideos på youtube. Vældigt lærorikt!

Imorgon har jag spotexamen. Det går ut på att man ska gå runt på 20 olika stationer och identifiera strukturer på preparat. Det ær den jag ær mest nervøs før, men det ær också den roligaste examen. Efter det, på tordag,ær det palpationsexamen och dærefter sommarlov! Nu vill jag bara vara klar...

Den stora, skriftliga examen igår gick bra. Jag blir førvånad om jag inte godkænns. Så ræknas ju den ihop med spotexamen, så jag ska bara kænna mig sæker på den också så kan jag slappna av i sommar. Det hær ska jag ro iland!

Mina blonda, starka, snygga och smarta babes!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-06-13 12:20:08

Lycka till! vi ses snart.

Grattis till Ole i morgon på hans 22-årsdag!

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela